23 gru 2009

Pociąg


2 komentarze:

  1. Nie poznałem Ciebie
    Ty nie znasz mnie
    Twarda ziemia to nie jest mój wzór
    Raczej błoto jest mi ulubione

    Drogowskaz wskazuje wątpliwości
    Miotany wiatrem
    Czy ta droga nas łączy
    A może dzieli


    *
    Tylko upadek może pomóc
    By stanąć twardo na ziemi
    Rozejrzeć się wokoło
    Zrozumieć skąd się tu wziąłem

    Poczuć tą siłę
    Która nie jest moja

    Czy miałem ją od urodzenia?
    A może to tylko marzenia?
    Czy jestem Twoim synem?
    Czy to tylko pragnienia?

    Siedem pokoleń wstecz
    to dużo jak na moją wyobraźnię
    A to tylko wycinek
    To tylko mały fragment

    *
    Dla Ciebie
    Nie mieć w ogóle umiaru
    Nie pilnować się ani trochę
    Dać zwariować na chwilę


    Bez Ciebie
    Być tam gdzie cicho i jasno
    Gdzie powietrze coraz to rzadsze
    I słodkie stają się chwile

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy komentarz ale wiersz piciąg jeszcze ciekawszy!

    OdpowiedzUsuń