18 sty 2010

Niebo czy piekło?



Niebo czy piekło?

Ona mieszka w niebie, na 5 piętrze,
Jej życie gumą do żucia pachnie,
Radość wylewa się z jej torebki,
Marzenia tańczą jak płatki śniegu,
Jeszcze przed ... takie życie wybrała
Choć dawno już zapomniała, tego właśnie potrzebowała

On mieszka w piekle, na 3 piętrze,
Życie smakuje mu jak kwaśne wino,
Rezygnacja jak pasożyt w nim żyje,
Lęki mają ostre pazury i zęby,
Jeszcze przed ... takie życie wybrał
Choć dawno już zapomniał, tego właśnie potrzebował

Ja mieszkam pomiędzy, na 4 piętrze,
Ona z Wenus on z Marsa, a ja z Księżyca,
Czerwień i Błękit zamieniam w Fiolet,
Niebem czy piekłem to nazwać? Nie wiem,
Jeszcze przed ... takie życie wybrałem
Choć dawno już zapomniałem, tego właśnie potrzebowałem

Mieszkamy w tym domu pozbawieni pamięci, tuż obok
Może każde życie jest życiem po śmierci? tuż obok



Constantsearch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz