14 paź 2010

Szukanie



Szukałem ciebie w przeszłości,
Widziałem znaki na wodzie
Czas jak lodowiec topnieje
Nie znajdę ciebie w tym lodzie

Szukałem ciebie w przyszłości
Zwodzony kuszeniem nadziei
Odkryłem ziemie nieznane
Lecz ciebie nie było na ziemi

Szukałem ciebie w pamięci
Wśród zgliszczy, ofiar i zdrady
Choć ledwo uszedłem z życiem
Cię znaleźć nie dałem rady

Szukałem ciebie w rozkoszy
Cielesne poznałem skazy
Na dzikim rumaku zmysłów
Wróciłem do domu zbrukany

Kurz cierpień wznosiłem
Nie sam w lesie obłędu
Z jedną mądrością wróciłem
Szukanie cię nie ma sensu

2 komentarze:

  1. Nie cierpię poezji, ale ładne i śliczne fotki

    OdpowiedzUsuń
  2. 56 yr old Information Systems Manager Fianna Noddle, hailing from McBride enjoys watching movies like Chapayev and Kitesurfing. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. Idz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń